نشانه های اولیه افسردگی بعداززایمان

۲ پاسخ

گریه ..دوس داری تنها باشی...از بچه و شوهرت بدت میاد و اعصابت و خورد میکنن...حساس و زود رنج شدن

سعی کن اهنگ شاد بذاری و برقصی یا کارات و با اهنگ انجام بده...یه رژ لب بزن حال و هوات عوض میشه

سوال های مرتبط

مامان شالین مامان شالین ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی
مامان لیانا👶🎀 مامان لیانا👶🎀 ۵ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی
مامان هیوا خانم مامان هیوا خانم ۵ ماهگی