۹ پاسخ

ممنونم از همگی عزیزان 🥰🥰😍😍♥️♥️

آره باید ناشتا باشی

سلام عزیزم آره باید ناشتا بود

اره باید ناشتا باشی

آره عزیزم

اره عزیزم باید ناشتا باشی

سلام نه عزیزم لازم نیست. فقط تا ۳.۴س قبلش غذای چرب نباید خورده باشی

سلام بله از ۸ساعت قبل نباید چیزی بخوری

من ناشتا بودم حالا نمیدونم ربط داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری