شماهم بعد زایمان از اشتها افتادید؟۸

۶ پاسخ

يه تيكه استخون شدم هيچي نميخورم

اره تو بارداری چقدر میخوردم الان هیچ

پای من داغونم

گلم کم اشتهایی از کمبود خوابه

اره خیلی زیاد چون کمبود خواب دارم شدیدا بچم شبا بیداره
روزا میخوابه من خوابم نمیبره
کم خوابی اشتها رو هم کم میکنه

بله 🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان تربچه 🌱 مامان تربچه 🌱 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی