ماماناشما ب بچتون پستونک میدین!؟

۵ پاسخ

اره خیلی دوس داره

بله ازهمون اول

من میدم چون رفلاکس وگولیک داره یکم ارومش میکنه چون بیقراره و اصلا خواب نداره

من اره میدم

دادم از اول نخورد عوق میزنه میندازه بیرون

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی