پستونک میدین ب نوزاداتون؟

۱۴ پاسخ

اره از یک روزگی

نینی من از بدو تولد رفت تو دستگاه خود دکترش گفت پستونک بیار

خیلی دلم میخواست بدم از همون روز بیمارستان تلاش کردم ولی نمیگیره عوق میزنه

آره میدم

نمیگیره😭

مارک ۰ تا سه بیبی لند خیلی خوبه مدلش و زدم هوش مصنوعی گفت این مدل خوبه چون حالت سینه داره...و از لحاظ قیمت عالیه.‌چون فکر کنم هر چهل روزی باید عوض کنی

بله..همه گفتن نده ولی من عاشق پستونک خورذن بچم😓🥰🤣
و اینکه وقتی خیلی گریه می‌کنه و من نمیتونم همون لحظه شیر بدم بهترین چیزه..شبا هم که دل‌درد داره و داعم غر میزنع با پستونک آروم میشه

اره میدم بی بی لند

من از روز اول دادم😂

آره منم ب پسرنازم میدم

نمیگیره

اره گلم

بله از ۳ روزگی دادم

بله میدم

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان 🍯🥹عسلچه مامان 🍯🥹عسلچه ۱۶ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی