سلام مامانا شما به نوزاداتون پستونک میدین؟

۸ پاسخ

من میدم و امیدوارم بگیره 😍

اره عزیزم

واسه من نگرفت

اره ولی خودش بعد یه ساعتی میندازه بیرون

منم میدم

اره من میدم چون ارومشون میکنه اردتونسی ب دخترم دادم راضی بودم دومی هم همونومیدم

من میدم

نگرفت

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی