خانما تو هفته من تپش قلب عادیه یا نه

۶ پاسخ

من داشتم رفتم دکتراکودادم گفت سالمی خداروشکرچیزی نیس بخاطرفشاربچهاس ت بارداری طبیعی

اووووه منک از اول بارداری تپش قلب دارم

من هفتم یه مقدار از شما پایین تر بود اینطوری شدم

منم دارم دکترگفت اکو قلب بدم

والا منم دارم گاها قطعا هفته هاي بالاتر طبيعي تره

منم دیشب قلبم داشت میزد بیرون از سینم☹️
چرااینجوری شدیم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی