سلام تپش قلب عادیه؟

۵ پاسخ

من تپش قلب و بی حالی داشتم اکو و نوار قلب گرفتم عادی بود شما هم باید چک شین

من حملات پنیک داشتم تپش قلب میگرفتم، ولی بعدش حالم خوب میشد. الان یه مدته تلاش کردم استرسو از خودم دور کنم حملات پنیکم کمتر شده تپش قلبمم کمتر شده. اوایل فکر میکردم به خاطر بارداریه اما با یک پزشک که صحبت کردم گفت نشونه استرس بالاست

ادامه دار ن
من بستری شدم بخاطر تپش قلب
اینک بگیره وصل کنه اشکال نداره اما کلا باشه عادی نیست

سلام اره عادیه منم داشتم حتی الانم دارم😂

منم خیلی دارم نمیدانم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری