من تپش قلب و بی حالی داشتم اکو و نوار قلب گرفتم عادی بود شما هم باید چک شین
من حملات پنیک داشتم تپش قلب میگرفتم، ولی بعدش حالم خوب میشد. الان یه مدته تلاش کردم استرسو از خودم دور کنم حملات پنیکم کمتر شده تپش قلبمم کمتر شده. اوایل فکر میکردم به خاطر بارداریه اما با یک پزشک که صحبت کردم گفت نشونه استرس بالاست
ادامه دار ن
من بستری شدم بخاطر تپش قلب
اینک بگیره وصل کنه اشکال نداره اما کلا باشه عادی نیست
سلام اره عادیه منم داشتم حتی الانم دارم😂
منم خیلی دارم نمیدانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.