زیر میزی بدی ک خوبه بیشتر بهت. رسیدگی میکنن
من تحت نظر دکتر علوی هستم.فکر کنم زیر میزی نمیگیره.تا الان که چیزی نشنیدم که زیر میزی گرفته باشن.
دوتا زایمان قبلیم هم تحت نظر ایشون بودم.زیر میزی هم نگرفتن
چطور دکتر سعیده بیات پیدا کنم داخل گهواره؟
سلام
دکتر افرنچه دکتر خوبیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.