سلام اگر خدای نکرده دهانه رحم باز بشه علائمش چیه ؟؟؟

۴ پاسخ

من فقط احساس فشار داشتم رفتم سونو کفت دهانه بازه کمی کیسه اب اومده بیرون☹️بهترین راهش اینکه هربار هرعلائمی داشتی یا به دکترت بگی یا بری سونو.

پارگی کیسه آب. خونریزی. درد پریودی

اصلا به این چیزا فکر نکن. استرس میگیری

اصلیش خونریزی

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری