سلام خانما از کجا میشه فهمید دهانه رحم باز شده؟ علائمش چیخ

۵ پاسخ

علائم خاصی نداره وگرنه مجبور نبودن هی معاینه کنند گلم تا بفهمند چند سانت باز شده

درد پریودی

دردداره آدم...کمردردپریودی شکم درد

من بچه اولم لکه بینی داشتم رفتم معاینه گفت ۴ سانت باز شده البته من هفته ۳۸ بودم

برا من از سونو شکمی مشخص شد.ی شب کمر درد خیلی عجیب غریب گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد