خانوما اگه دهانه رحم باز شه علائمش چیه؟

۵ پاسخ

خو علائم زایمانه
منی ک دهانه ام بازه 😭😣🥺

اگر همچین حسی داری رابطه نداشته باش تا بری دکتر معاینه بشی و مطمئن بشی اوکیه. چون به ارگاسم رسیدن خانم یا مایع بدن آقا میتونه دهانه ی رحم رو نرم کنه

انقباض خیلی خیلی شدید

منم از دیروز درد پریودی دارم. البته دیروز دفعاتش زیادتر بود. امروز کم شده. از علائم زایمان؟

درد پریودی فک کنم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری