۹ پاسخ

باید هفته پیش میرفتی الان شما ۱۴ حساب میشی اره سونو نمیگیرن

واسه منم سیزده هفته میشه ک برم چون تعطیلات بود مشکلی نداره باید بگیره سونو

من ۱۳ هفته و ۱ روز بود رفتم همه چی هم نشون داد

تا۱۳هفته ۶روز انجام میدن

دیر رفتی ولی اصلا نترس هیچیش نیس انشالله خیالت راحت 😘

چرا زودتر نرفتی

عزیزم من ۱۳ هفته و یک روز بودم که رفتم و همه چیز خوب بود

حالا چی میشه؟ خوب به دکترت بگو

فکر کنم باید بری سلفری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری