۱ پاسخ

من دقیقا روز زایمان تو بلوک زایمان پنجره رو باز کردن من بدنم عرق کرده بود از درد زیاد و بعدشم رفتم جکوزی همین که چند ساعت گذشت به شدت سرماخوردم . برای خودم یکم سخت بود با هرسرفه وعطسه حس درد داشتم زایمانمم طبیعی بود . ولی ماسک زدم مدام دستمو شستم بچه سرمانخورد. برای خوابیدن هم پیش خودم نمیزاشتم . نگران نباش رعایت کنی چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی