۳ پاسخ

جز قد بلنداست .ببین ماهای اول بیشتر رشد میکنه هم قد هم وزن ولی هرچی بزرگتر میشه کمتر وزن میگیره

نه هم قد پسر منه .پسر منم چهارماهگی ۶۷ بود

چند سانت بود؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیستم بارداری