سلام.بعد انومالی چه ازمایش وسونویی هست؟چندهفتگی؟

۳ پاسخ

سونو وزن از ۲۹ هفته به بعد ازمایش قند و سه ماهه سوم از ۲۵ هفته به بعد باید انجام بشع

آزمایش قند

آخرین سونوگرافی که دادم آنومالی بود دیگه ندادم بعد عید باید برم باز میگن وزن و این‌چیزا هستش

سوال های مرتبط

مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی