سلام ماماناسونو انومالی چندهفتگی بهتر؟

۸ پاسخ

من 23 هفته رفتم. همه چی عالی بود

۱۸ هفته و ۳ روز

من 17 هفته و دو روز رفتم چون میخورد به تعطیلات مجبور شدم برم ولی میگن 18 هفته به بعد برین

سلام عزیزم
بهترین زمانش ۱۸ هفتس

من ۱۸ و سه روز رفتم

من ۱۷ هفته و ۱ روز بودم رفتم مشخص بود

18 هفته

۱۸و۵روز بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری