ماماناسونو بعدی چندهفتگی دارم ؟؟؟باازمایش با فقط سونو؟؟

۴ پاسخ

بعدش ازمایش گلوکز

سونو آنومالی تعدادی دقیق چند هفته بودی

ازمایش ۲۵هفته داری

ن سونو وزن ۳۲

سوال های مرتبط

مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان حِسام👶🏻💙 مامان حِسام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری