خانما برا انومالی چندهفتگی خوبه برم؟؟؟

۱۸ پاسخ

من ۱۸ هفته تمام رفتم

18هفته4روز

میگن ۱۸ هفته و سه روز من خودم ۱۸ هفته بودم

تو هفته من درد پهلو رحم طبیعیه

۱۸هفته

۱۸ هفته تمام تا هجده هفته و دو سه روز بهترین زمانشه

من ۱۸ هفته و یک روز رفتم. هر وقت دکترتون گفت برید

من ۱۹ هفته رفتم

18هفته و 3روز

۱۸ هفته و ۳ روز

۱۸ هفته و ۳و۴ روز

18 هفته کامل تا دو سه روز

من دکتر شجاعی برام نوشته
۱۸هفته و۳روز برم

۱۸هفته تمام و۱روز میرم طبق سونو انتی

18هفته 3روز

شنیدم میگن ۱۸ هفته خوبه
هر وقت دکترت گفته برو

۱۹هفته

سوال منم هسسس

سوال های مرتبط

مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی