خانوما بعد آنومالی چندهفتگی سنو داریم؟

۶ پاسخ

عزیزم شما سرکلاژ شدی سفیکسیم۴۰۰ بهت داددکتر؟

مامانای گل تو۱۹ هفته وزن نی نی تون چقد بوده
نینی من ۱۳۵ گرم بود

عزیزم بارداری ها با هم فرق دارن دکترت باید بهت بگه برای من زده ۲۴ هفته سونو ب نظرم ی صحبتی با پزشک بکن

۲۸هفته تا۳۰هفته سونووزنه

فک کنم 28هفته سونو رشد

آزمایش گلوکز ۲۴ هفته شروع میشع
سونو وزن جنین ۳۰ هفته شروع میشع

سوال های مرتبط

مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامی و رقیه مامان سامی و رقیه روزهای ابتدایی تولد