علاعم رفلاکس چیا هستن

۳ پاسخ

خس خس سینه،وقفه تنفسی انگار شیر میاد تو گلوش برمیگرده،بالا اوردن زیاد شیر به ضورت جهشی از دهن و دماغ
مزه مژه کردن دهنشون مثل جویدن ادامس

خس خس سینه،بالااوردن،

خیلی بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۷ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا مامان دیانا ۴ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی