علائم رفلاکس نوزاد چیا هستن ؟

۴ پاسخ

شیر تازه یا به اصطلاح شیر زنده و حالت جهشی بالا آوردن ، حالت آدامس جویدن یا به اصطلاح نشخوار کردن ، خس خس کردن سینه ، زبان دور دهان چرخاندن ، عوق زدن ،
اینا علائم معمول رفلاکس هست ،
تو گهواره ویدیوش بود میزدی ببینی دلیل رفلاکس که تو اکثر نوزادان هس چیه

حالت عوق زدن، سرفه بعد از شیر، تو خواب یهو دهنشو جمع میکنه و ملچ مولوچ میکنه چون ترش میشه دهنش، سرشو به سمت عقب میکشه مخصوصا موقع شیر خوردن، بالا اوردن

رفلاکس ینی بالااوردن جهشی
ینی با شدت بالا بزنه بیرون
دختر من داره از توی دهن و دماغش شیر با شدت بالا میزنه بیرون

بالا اوردن پنیری همش استفراغ کنه بعد شیر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۹ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 ۳ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی