شیر تازه یا به اصطلاح شیر زنده و حالت جهشی بالا آوردن ، حالت آدامس جویدن یا به اصطلاح نشخوار کردن ، خس خس کردن سینه ، زبان دور دهان چرخاندن ، عوق زدن ،
اینا علائم معمول رفلاکس هست ،
تو گهواره ویدیوش بود میزدی ببینی دلیل رفلاکس که تو اکثر نوزادان هس چیه
حالت عوق زدن، سرفه بعد از شیر، تو خواب یهو دهنشو جمع میکنه و ملچ مولوچ میکنه چون ترش میشه دهنش، سرشو به سمت عقب میکشه مخصوصا موقع شیر خوردن، بالا اوردن
رفلاکس ینی بالااوردن جهشی
ینی با شدت بالا بزنه بیرون
دختر من داره از توی دهن و دماغش شیر با شدت بالا میزنه بیرون
بالا اوردن پنیری همش استفراغ کنه بعد شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.