خانوما علائم حساسیت ب پروتیین گاوی چیا هستن؟

۲ پاسخ

جوش صورت بی قراری خون داخل مدفوع
دختر من ازین علائم فقط خون داخل مدفوع داشت.دکتر گفت حساسیته و شیرخشکش عوض کرد.

فکر کنم علائمی مثل رفلاکس داره چون بچه ی دختر عموم داشت دکترا هی می گفتن رفلاکسه تا شش ماه رو رد کرد فرستادنش آزمایش فهمیدن حساسیت...

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان نازین🩷آرمین🩵 مامان نازین🩷آرمین🩵 ۱۴ ماهگی