عزیزم ببرش دکتر حتی وقتی مشکوک هستی...حساسیت به پروتئین گاوی علائم زیادی داره از روی ازمایش مدفوع پزشک متوجه میشه
دونه های قرمز روی گونه .رفلاکس.خس خس سینه.تو بعضی موارد خون توی مدفوع.مدفوع خلطی
من رفتم دکتر بچم خیلی بالا میاورد گفت لبنیات نخور اگر دیگه بالا نیاورد یعنی حساسیت داره دیگه نباید بخوری
نخوردم دیدم حساسیت ب پروتئین گاوی داشت همش بالا میاورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.