علائم رفلاکس نوزاد

۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی شما هفته چند سرکلاژتون باز کردید بعدش استراحت مطلق بودید بخاطر باز بودن؟
بعد از هفته چند پیاده روی رو شروع کردی هفته چند زایمان کردید ؟ چون منم مثل شما تو ۳۴ هفته سرکلاژم خونریزی کرد بازش کردم یک سانت هم بازم

برای پسر من خس خس سینه
صدای قل قل تو گلو
بی خوابی و ...

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی