۷ پاسخ

سلام مشکلی نداره مقدار کم بخور حتما از قبل هم کنسرو رو ۲۰دقیقه تا نیم ساعت بزار بجوشه،نوش جان

بخور گلم منم چندباری خوردم ولی کم

به نظرم نخور اگر هوس کردی یکی دو لقمه بخور فقط

من تا الان خوردم ماهی دوبار حداقل هیچی نمیشه

من از دکترم پرسیدم میگفت نخور

بخور راحت باش چ سخت میگیری😂

بله گلم درحد هوس بخور
منم تو بارداری چندباری خوردم

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل ۶ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان مهیار و تیارا🧸 مامان مهیار و تیارا🧸 ۸ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری