۴ پاسخ

منم دارم میگن از بریچ بودن بچه اس

منم چندبار این درد رو داشتم . رفتم سنو دهانه رحمم بسته بود

باید سونو بدی ممکنه سرویکست باشه

منم درد واژن دارم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد