آیا با رضایت شخصی میشه آمپول ریه بچه رو زد و هفت ماهگی درش آورد

۱۰ پاسخ

ن اگه مشکلی نداری هیچ وقت این کار رو نکن بچه نارس میشه گناه داره

من دوقلوها 34هفته به دنیا اومدن ریه کامل شده بود سه روز دستگاه بودن مرخص شدن

سلام گلم دیسک کمر دارین بارداری اذیت نشدین؟

چرا میخوای اینکار و بکنی؟من دخترم هفته ی سی و چهارم دنیا اومد الحمدلله الان صحیح سلامته ولی واقعا اون دوران پدرم در اومد بچه ام بستری شد اذیت شد اصلا همچین چیزی نخواه اصلااااااا

کلا بچه هفت ماهه هر کاری کنن نمیمونه تو ماه هفت

نه .

نه هیچ جا قبول نمیکنن هیچ کس هم این کارو انجام نمیده اصلن جرمه ....بعضی ها هم هستن امپول ریع میزنن ولی دور از جون بچه نمیمونه ....هیچکس این کارو نمیکنه

نه نمیکنن

فک نکنم

چرا؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دوقولوها مامان دوقولوها ۸ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان وشاهان مامان علیهان وشاهان ۷ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری