۳ پاسخ

من یک هفته زدم قند گرفتم باید انسولین بزنم قبلش قندم 86 بود الان 106 شد ناشتا خوبی اگر داره بدیم داره

آمپول بتا برای کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن تزریق میشه

احتمالا علائم زایمان زود رس داری ک برات نوشته ک زایمان کردی بچه اذیت نباشه

سوال های مرتبط

مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم 🤰🏻🤍 مامان تو دلیم 🤰🏻🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی