سلام خانوم ها کسی آمپول ریه زده خطر داره؟

۸ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم هیچ مشکلی نداشتم

من هفته پیش زدم یکم بیحال بودم فقط مشکل دیگه ای نداشتم

من سر دخترم سه بار بهم زدن بجای یک بار

همه باید بزنن؟؟؟

اتفاقا برای اینکه جلوی خطر زایمان زودرس و تشکیل نشدن ریه ی جنین رو بگیرن، تجویز میشه. خودش خطر نداره ولی باید قند خون چک بشه بعدش

منم زدم دوروز پیش

من زدم نه خطری نداره فقط اگه فشارو دیابت داشته باشی بستری میکنن

من بارداری اولم زدم مشکلی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری