من ۲۸ هفته زدم هیچ مشکلی نداشتم
من هفته پیش زدم یکم بیحال بودم فقط مشکل دیگه ای نداشتم
من سر دخترم سه بار بهم زدن بجای یک بار
همه باید بزنن؟؟؟
اتفاقا برای اینکه جلوی خطر زایمان زودرس و تشکیل نشدن ریه ی جنین رو بگیرن، تجویز میشه. خودش خطر نداره ولی باید قند خون چک بشه بعدش
منم زدم دوروز پیش
من زدم نه خطری نداره فقط اگه فشارو دیابت داشته باشی بستری میکنن
من بارداری اولم زدم مشکلی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.