نوزاد سینه مادر خود را نمیگیرد

۴ پاسخ

باید سعی کنی ک بگیرد

یواش یواش میگیره هنوز اولشه خوب اگه ییمارستانی بگی اونجا خودشون کمک میکنن

عزیزم اگه نوک نداری رابط سینه بگیر از داروخونه

نگیرد 😆😆😆

سوال های مرتبط

مامان 🦁🌈🌠دایان مامان 🦁🌈🌠دایان ۶ ماهگی
بابای نرگیس بابای نرگیس ۱۱ ماهگی