چرا نوزاد شکم خود را ب سمت بالا میکشد دوماهشه

۳ پاسخ

رفلاکس
حتما بعد از هر شیردهی اروغش رو بگیر
در حالت شیب دار بخوابونش
بعد از شیردهی کمی رو شانه ات نگهدار
شیر رو زیاد بهش نده و تعداد دفعات رو زیاد کن با مقدار کمتر

کمرشوقوس میده؟رفلاکسه

مال رفلاکس و نفخ می‌تونه باشه

سوال های مرتبط

مامان شهاب ومهدی مامان شهاب ومهدی ۴ سالگی