۱۱ پاسخ

بستنی بخور ، نون خامه، فرنی،کباب،ابگوشت،شیرموز،مغزی جات

موز خرمالو اناناس توت خشک انجیرخشک

آدم بد شانس ام تو حاملگی رحمم زخم شد خیلی استرس دارم

من دکتر بهم گف وزن هر دوتون کمه کم خونی هم یکم دارم

زایمان طبیعی بهتره یا سزارین من دکتر گف وزنش کمه احتمال سزارین هستش

هیچ میوه ای برای وزن گیری نیست
آجیل و کباب و ماست و آبگوشت و حلیم اینا برای وزن گیری عالی هستن

من وزنش کمه وزن خودمم کمه خیلی میترسم

میوه رو ول کن سمنو و حلیم

فقط موز

اتفاقا میگن موز باعث میشه خودت بیشتر وزن بگیری

موز میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی