۷ پاسخ

اصلا ضرر نداره به من قبلا گفته بودن دهانه رحم شل میکنه و باعث زایمان زودرس میشه من از دکترم پرسیدم گف چرته هیچ ربطی نداره کلیم فایده داره فق اگ قندت بالاس زیاد نخور حواست باشه

خیر ولی دهانه رحمو شل میکنه

نه فقط حواست ب قندت باشع

اتفاقا هندونه خیلی خوبه تو بارداری ولی خیلی نخور قندت میره بالا

نه چ ضرری

میوه اس چه ضرری اخه😐

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی