۳ پاسخ

سلام عزیزم پسر منم بیش حسی دهانی داره هیچی نمیخوره بچه شمام هیچی نمیخوده؟؟

از الان مگه تشخیص داده میشع؟؟؟ من باباش بیش حسی داره ولی هنوز تو خودش اون چنان علایمی ندیدم و خیلی حساسم که کسی قلقلکی اش نکنه

یعنی چی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان امید زندگیمون مامان امید زندگیمون ۱ سالگی