۳ پاسخ

اره من
سیتریزین خورد یه روزه خوب شد

آره دختر من زده زیاد نیستا ولی 3 هفته هست درگیرم نمیدونم از چیه فعلا دکتر هم نبردم

حتما حساسیته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته هجدهم بارداری
مامان امید زندگیمون مامان امید زندگیمون ۱ سالگی