بنطرتون شکمم پایینه؟؟یا ن

تصویر
۱۵ پاسخ

خخخخ چ شکم جم و جور قشنگی داری انشالا مال منم زیاد بزرگ نشه

نه چه شکم خوشگل جم جوری داری خودتم خوشگلی

عزیزم کیه؟و کدوم بیمارستانا میره؟

ن بابا الان خوبع مال منو ببینی چی میگی انگار افتاده رو پاهام

اصلا ترک برنداشتی؟

اوخی شکم منم کوچولوعع😁

برا من چرا نمیاد پایین همش سر دلمه

برای منم دقیقا اینجوریه

نی نیت چند کیلو عزیزم؟

نه خوبه تواین هفته ازبارداری. چقدر کوچولوعه شکمت مثل من. وزن نینیت چقدره

اره....

نه عزیزم پایین نیست

پایینه ولی تو هفته شما باید بچه بیاد پایین اماده زایمان بشه

اره پایینه

تو این هفته تون طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان یوهان مامان یوهان ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🍓🎀 مامان فاطمه زهرا🍓🎀 ۵ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی