اگه بچه کوچیکش شدید نباشه دارو بهش ندیم مشکلی داره

۱ پاسخ

کولیک و رفلاکس شدید نباشه نیاز به دارو نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهور 🧿🧿 مامان ماهور 🧿🧿 ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۶ ماهگی