بستنی میشه بخورم؟

۲ پاسخ

اگر رفلاکسیه نخور
چون بستنی شیر داره

اره مگه چه مشکلی داره بستنی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی