۷ پاسخ

با پزشکش مشورت کن به لبش مالیدی عیبی نداره عزیزم

نده بستنی زبون سنگین میکنه

خیلییی زوده الان
دیگه نکن اینکارو دختر 😅

نکن بابا مزه شیرین بش بدی دیگ‌شیر نمیخوره

اسهال میشه بستنی نده اصلا

نده برا معدش بده

بعد شش ماه
قبل شش ماه فقط شیر

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۱ ماهگی
مامان آقا نویان مامان آقا نویان ۵ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی