دخترا از هفته چندم سیسمونی و بچینم بهتره؟

۵ پاسخ

کم کم بچین عزیزم
من هنوز خرید نکردم
ما میگیم ماه هفت تموم شه بعد بریم خرید

بنظرم باید بچینی چون تو ماه نهم هیچی معلوم نیست و هرلحظه ادم باید اماده باشه

منم تو هفته شما چیدم بهتره ک بچینی

مال منو امروز سیسمونیو اوردن ولی هنوز کمدش مونده

هنوز نچیدی؟دیگه شروع کن بچین فیلم بگیر از اتاقش که فرصت کنی لباس وچیزای دیگشو بشوری وساک خودت ونی نی رو ببندی

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری