۵ پاسخ

اره من خیلی درد میکنه

منم تو هفته های شما زانو درد شدید داشتم الان خوب شده دیگه

من بعد زایمانم زانو دردی داشتم که از دردش گریه میکردم
تا چهار پنج ماه خیلی درد میکرد بعد بهتر شدم

اره منم دو سه هفته پیش زانو درد داشتم

شما نی نی تون چیه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی