۵ پاسخ

عزیزم اگه رفلاکس داره اصلاگرمیچربهش نده

من هروقت ببینم بی قراره میفهمم نفخ داره میدم دائم نمیدم

من چند دقیقه بعدش میدم

بعدشیر اول اروغشوبگیر، بعدگریپ میکسچربده

شیر ک بهش دادی
5دقیقه بعد بهش بده

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار ۳ ماهگی