کولیک و گریه نینی هاتون چند ماهگی خوب شد؟

۷ پاسخ

کولیک فکر کنم تا دو سه ماهگی بود.دارو میدادم کنترل میشد

بعد 40روز کمتر شد

سه ماهگی

۴۰ روزگی

ازاول زیادنبود کلا حالا هم بهتره ب نسبت
من فک میکردم بغلیه ولی ازکولیکش بوده حالا بهترشده روزمین میخوابه حداقل

من هنوز درگیرم تا یک شب گریه می‌کنه هرشب
امیدوارم زودتر راحت بشم

۳‌ ماهگی‌ خوب‌ شد

سوال های مرتبط

مامان ف+راز🫀🧿 مامان ف+راز🫀🧿 ۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان سِلوا و سِلوینا مامان سِلوا و سِلوینا ۵ ماهگی