خانما کولیک نینی هاتون کی خوب شد؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم درخواست قبول کنید سوالی ازتون دارم 🙏🙏🙏

من سه ماه و نیمش بود. ولی تا اون موقع نمی دونستم نباید شیر و بستنی و بادام زمینی بخورم

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آدرينا مامان آدرينا ۶ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی