كوليك بچه هاتون كي خوب شد ؟ 😔

۸ پاسخ

منم اوایل بدتر بود الان بهتر شده ولی همچنان درگیرم باهاش
خواب بچه م رو خیلی تحت تاثیر قرار داده
کلافه ش همیشه

هر چقد از دو ماهگی فاصله بگیری بهتر میشه تا سه تماممممم

هنوز هست 🥲🤕

میتونم بگم کولیک بدترین تجربه ی مادررره

بیست روزگی دقیق شروع شد بعد واکسن دوماهگی کامل خوب شد

میگن تا ۳ ۴ ماهگی‌هست ،🥲

درگیرم...

۱ شروع شد ۲ تموم شد

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان ف+راز🫀🧿 مامان ف+راز🫀🧿 ۲ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی