۵ پاسخ

اگه دوست داشتین وبلاگ من رو بخونید در مورد کولیک توضیح دادم شاید به کارتون اومد 🙏🌺

۳ ماهگی به بعد بهتر میشه

دختر من سه ماهگی خوب شد البته بردم دکتر قطره پاراکید پویا داد خوب شدشماهم بپرس ازدکترش

یک هفته س خیلی بد شده تا ۳جیغ میکشه
قبلاً بهتر بود

کولیکش بهتر شده چون مرتب سر ساعت قطرشو بهش میدم،خواب شبشم اونم بهتر شده قبلن تا ساعت۳بیدار بود الان ۱۲یا۱۲ و نیم میخوابه هربچه ای فرق میکنه یکی زود یکی کمی دیرتر خوابش درست میشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان آدرينا مامان آدرينا ۶ ماهگی
مامان آلو مامان آلو ۵ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان ف+راز🫀🧿 مامان ف+راز🫀🧿 ۲ ماهگی