از بعد واکسن دوماهگی رفته رفته بهترشده الانم یکم داره ولی نه در حد قبلنا...الان بیشتر با رفلاکس لعنتی درگیرم
من خداروشکر دخترم اصلا نه رفلاکس داشت نه کولیک
یه قطره شربتم بهش ندادم بابت کولیک و رفلاکس
بعد واکسن دوماهگی
رفلاکس تا چند ماهگیه؟
آره سه ماهگی و بعدش رفلاکس شروع شد 😵💫🥴
بعد واکسن دوماهگی
از شروع سه ماهگی بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.