کولیک بچه هاتون خوب شد؟ کِی؟

۷ پاسخ

از بعد واکسن دوماهگی رفته رفته بهترشده الانم یکم داره ولی نه در حد قبلنا...الان بیشتر با رفلاکس لعنتی درگیرم

من خداروشکر دخترم اصلا نه رفلاکس داشت نه کولیک
یه قطره شربتم بهش ندادم بابت کولیک و رفلاکس

بعد واکسن دوماهگی

رفلاکس تا چند ماهگیه؟

آره سه ماهگی و بعدش رفلاکس شروع شد 😵‍💫🥴

بعد واکسن دوماهگی

از شروع سه ماهگی بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان آلو مامان آلو ۵ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی