کولیک بچه هاتون کی خوب شد

۵ پاسخ

چهارماهگی

مال دختر من احساس میکنم یه کوچولوش مونده هنوز

بعد واکسن دوماهگی

بعد از واکسن دوماهگی

من کلا دوهفته طول کشید ازیک ماهگی تا دوهفته از دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی