از کی نون و گندم دادین بچه هاتون؟

۴ پاسخ

۶ ماهگی

من از اول دادم ، ۵ماهگی اینا بربری خورد

من سنگک دادم.

من هنوز ندادم
به منم بگین لطفا
مثلا نون چی باید بدم
چجوری بدم

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان ریحانه و فاطمه مامان ریحانه و فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان مهدیا مامان مهدیا ۱ سالگی